Returnarea Produselor
Returnarea Produselor
Prin preluarea coletului si plata contravalorii acestuia, clientul a inteles si este de acord cu urmatoarele conditii contractuale:
În cazul în care orice produs, accesoriu sau document lipsește din pachet, vă rugăm să ne anunţaţi în termen de 48 de ore de la primire. În caz contrar, societatea noastră nu îşi asumă nici o despăgubire de completare a pachetului, numai contra cost. De aceea, vă rugăm să verificaţi atent conţinutul întregului pachet , în conformitate cu cele menţionate in factura si in comanda.
CONSUMATORUL ARE DREPTUL SA NOTIFICE IN SCRIS COMERCIANTULUI CA RENUNTA LA CUMPARARE, FARA PENALITATI SI FARA INVOCAREA UNUI MOTIV, IN TERMEN DE 14 ZILE LUCRATOARE DE LA PRIMIREA PRODUSULUI (DATA CHITANTEI PRIMITA DE LA FIRMA DE CURIERAT).
Notificarea de denuntare odata cu returnarea produselor se face postal sau curierat rapid, nu ramburs la adresa: Str.Tarnavelor Nr.11, Oradea, Jud Bihor, cheltuielile cu transportul fiind suportate de consumator in acest caz.
In cazul in care returnati un produs pentru inlocuire (defect-produs in garantie) returnati doar produsul in cauza la adresa mentionata mai sus, in cazul in care returnati produsele in vederea restituirii contravalorii trebuie sa returnati si eventualele cadouri primite la aceeasi adresa. Coletul (inclusiv eventualele cadouri) va fi returnat insotit de o sesizare scrisa, copie carte de identitate, factura/conditii contractuale si chitanta originala sau de copii ale acestor documente precum si contul iban unde doreste clientul returnarea contravalorii achitate. Produsele vor fi returnate in starea lor originala si in ambalajul original. Termenul de returnare a contravalorii produselor returnate este de 14 de zile de la primirea coletului cu produsele in baza OUG 34/2014.Contravaloarea va fi reurnata prin virament bancar pe contul indicat de client cu ocazia returnarii coletului sau in alt mod agreat de comun acord cu clientul.
In cazul in care coletul este incomplet, deteriorat, prezinta semne vizibile de uzura, nu este insotit de copii ale actelor, sau lipseste ambalajul original, comerciantul nu isi asuma nici o responsabilitate privind returnarea si solutionarea problemei, fiind in drept sa refuze restituirea contravalorii produselor livrate catre consumator.
Vanzatorul garanteaza ca produsele livrate corespund calitativ normelor de calitate prevazute de prevederile legale in vigoare. Perioada de garantie este de 2 (doi) ani, incepand de la data preluarii produselor. Fiecare produs este insotit de Scrisoare de garantie.
Pentru reclamatii si service post-vanzare va rugam sa va adresati la telefon 0752823421
Drepturile si obligatiile consumatorului sunt cele prevazute in OUG34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, si in O.G.21/1992 republicata, cu modificarile ulterioare, privind protectia consumatorilor si de Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.
Personalul societatii. nu se deplaseaza la domiciliul clientului pentru ridicarea produselor defecte.
CONSUMATORUL NU POATE DENUNTA UNILATERAL CONTRACTUL IN CAZUL PRODUSELOR CARE, PRIN NATURA LOR, NU POT FI RETURNATE SAU CARE SE POT DEGRADA ORI DETERIORA RAPID.
Datele de identificare ale comerciantului si ale consumatorului, precum si produsele care fac obiectul prezentului contract la distanta si pretul acestora sunt cele mentionate in factura.